Запорожская мэрия отдала “своей” газете, раздаваемой бесплатно, два миллиона за рекламу

Поделитесь этим в соц. сетях:

Запорожская мэрия с начала года отдала 1,9 миллиона гривен газете “Запорозька Січ”. Официально – за оказание рекламных услуг.

1,55 миллиона гривен указанное издание получило еще в начале 2020 года. А тендер на 304 тысячи гривен мэрия разыграла в начале сентября, сообщает сайт ЗЦР.

В останні два тижні в центрі Запоріжжя активно роздають газету «Запорозька Січ». Вона повністю присвячена досягненням міської влади під керівництвом Володимира Буряка. Сторінки газети рясніють фотознімками з мером. Оголошений тираж номерів, що роздаються безкоштовно, складає 100 000 примірників.

Газета є приватним підприємством, тобто таким, що має на меті отримання прибутку. Безкоштовна роздача примірників навряд чи поліпшує стан газети.

Отмечается, что данное СМИ – частное, то есть, нацелено на получение прибыли. Однако от бесплатной раздачи газет прибыль вряд ли появится.

Безкоштовна роздача примірників навряд чи поліпшує стан газети. Але при цьому варто знати, що «Запорозька Січ» фактично продовжує існувати за бюджетний кошт, а її керівниця пов’язана з колишньою радницею Володимира Буряка, а нині власницею розкішного салону краси в центрі міста Наталею Зайченко. Наразі роздача газети дуже схожа на агітацію за бюджетний кошт.

Газета стала частной еще в 2018 году, выполняя закон о разгосударствлении СМИ.

У 2018 році, відповідно до закону про роздержавлення ЗМІ, Запорізька міська рада перестала бути власником газети. Її бенефіціаром спочатку став редактор Володимир Рибальченко, а 2019 року Анастасія Богданова.

Отдельно отмечается: Запорожская мэрия фактически содержит частное издание из карманов налогоплательщиков: других желающих порекламироваться в “Сичи” – кот наплакал.

Окрім мерії в «Запорозькій Січі» рекламу майже ніхто не замовляє. Запорізька АЕС останні три роки раз на рік робить в газеті замовлення на 140 тисяч гривень. Сума інших замовлень, не пов’язаних з мерією, не перевищує 60 тисяч гривень.

Коллеги приводят полный список “органов” Запорожской мэрии, пожелавших заплатить “Запорозькій Січі” за рекламу. Например, управление экологии заплатило данной газете за рекламу почти три процента своего годового бюджета, составляющегосемь миллионов гривен.

Безпосередньо цього року виконавчий комітет міськради замовив газеті публікацій на 174 тисячі гривень. Підрозділами мерії, що також віддали гроші, стали інспекція з благоустрою (303,8 тисяч гривень та 97 тисяч гривень), управління транспорту (358 тисяч гривень),  департамент фінансової та бюджетної політики (98,7 тисяч гривень), департамент комунальної власності (389 тисяч гривень), департамент архітектури (198 тисяч гривень) та управління екології (192 тисяч гривень). Останнє має загальний бюджет на 2020 рік всього близько 7 мільйонів гривень та посідає останнє місце серед підрозділів мерії за видатками. До«Запорозької Січі» цей департамент перевів 3% свого річного бюджету.

Крім того, кошти переказувало КП “Водоканал” (42 тисячі гривень) та концерн “Міські теплові мережі” (49,9 тисяч гривень).

Всех возможных соперников по тендеру “отшили” хитро прописанными требованиями к участникам – например, издание зачем-то должно выходить два раза в неделю на протяжении последних 20 лет.

Подробнее – о владельцах “Запорозької Січі”.

Власниця газети Анастасія Богданова є також директоркою фірми «Група Персона», що між тим вказала своїм видом діяльності видання газет. Ця фірма належить Наталії Зайченко – колишній продюсерці та телеведучій запоріжсталівського телеканалу «ТВ-5», згодом радниці мера Володимира Буряка, згодом власниці салону краси в центрі міста. Однойменний салон Persona облаштовано у приміщенні почтового відділення на бульварі Шевченко. Заклад у 2019 році відкрила Маша Єфросініна.

Читайте по теме:

ЕЩЕ ПО ТЕМЕ:

В Запорожье задержали крупного "закладчика"

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *